TOIMISTOASSISTENTTI


Etsimme vahvistukseksemme Vantaalle

 

TOIMISTOASSISTENTTIA

 

 

Toimit hallintotiimin operatiivisena jäsenenä. Työtehtäviisi kuuluvat mm. koko henkilöstön matka- ja hotellivaraukset, kokous- ja asiakastapahtumien järjestely sekä yleiset toimistotyöt ja puhelinvaihteen hoito.

 

Tehtävän menestyksellinen hoitaminen edellyttää hyviä vuorovaikutustaitoja, proaktiivista organisointikykyä ja MS Office-ohjelmien tuntemusta. Odotamme sinulta mieluusti kokemusta vastaavista tehtävistä, etenkin asiakastapahtumien laadukkaasta hoitamisesta. Yritysympäristömme on kansainvälinen, joten kielitaitovaatimuksena on sujuva suomen ja englannin kielen taito sekä saksan kielen taito katsotaan eduksi.

 

Tarjoamme sinulle mukavan työporukan sekä vastuullisen ja monipuolisen tehtäväkuvan menestyksekkäästi kasvavassa yrityksessä. Toivomme sinun voivan aloittaa vakituisessa, kokoaikaisessa työtehtävässämme mahdollisimman pian. Toimipaikkanasi on Vantaan Piispankylässä sijaitseva pääkonttorimme.

 

Kiinnostuitko?

Lähetä hakemuksesi palkkatoivomuksineen 15.12.2017 mennessä osoitteeseen rekry@hydac.fi, otsikolla ”Toimistoassistentti”. Käsittelemme hakijoita jo hakuajan ollessa käynnissä, joten jätäthän hakemuksesi pikaisesti.

 

Työnkuvaan liittyviin tiedusteluihin vastaa hallintopäällikkö Riikka Vartiainen, puh. 010 773 7124, tavoitettavissa 7.-8.12. klo 9-13.